Morgonens första leende

 
God morgon gott folk, idag vaknade jag med ett leende på läpparna. Nu återstår det att se om det håller i sig hela dagen. Men jag är inte så säker. Då är chansen större att en säl flyger genom Stockholms innerstad.
Andra dagen på jobbet och jag vet inte vad jag tycker om de nya lokalerna. Det tar nog ett tag innan jag vänjer mig vid det nya. Och för tillfället ligger alla våra saker nerpackade i sina kartonger så det är inte lätt att hitta dem.
 
Dags att gå vidare och göra sig klar så att man hinner med bussen. Och om jag har tur så behöver jag inte vänta så länge när jag ska byta buss. Igår behövde jag inte vänta längre än tre minuter. Så ja det ska bli intressant på många sätt. Men jag önskar att det inte ska vara så förbannat varmt, mitt sinne klarar inte så mycket mer om jag ska vara ärlig.
 
Publicerat: 2014-08-05 @ 06:49:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!