Mer eller mindre

Mer eller mindre seg idag och ingen ork alls. Även om värken stort sätt är borta är jag lika mör i kroppen som en solmogen tomat. Min hals har bestämt sig att spöka för mig och det går upp och ner. Inget som egentligen vill visa sig mer förutom att det finns något där. Det finns stunder då det är underbart att ha glass hemma. Då är halsen min bästa vän och jag blir på lite bättre humör.
Vet inte vad jag ska tycka nu när det är söndag och allt. Är lite smått förvirrad och väldigt trött. Känslan vill inte ge med sig och har haft den till och från nu i snart två veckor. Det som har hängt med denna känsla är illamåendet och det har faktiskt släppt stort sätt. Har inte känt av det idag och det är för mig ett gott tecken. Kroppen börjar eller har vant sig vid att inte äta Mirtazapinen som jag annars har ätit i nästan tre år.
 
Imorgon är det en ny dag och nya möjligheter. Får bara hoppas att jag inte är urpumpad på energi och gud vet vad man behöver. Vill åka in och jobba imorgon även om det finns vissa störningsmoment som jag kan vara utan. Jag var så glad när detta moment försvann i somras, men sedan kom det tillbaka nu i måndags vilket inte gladde mig och några andra. Får helt enkelt sätta på det stora leendet och ha ett tålamod som räcker för en lång tid. Dock undrar jag om det kommer att fungera då jag känner att jag bara vill ställa mig och skrika rakt ut. 
Publicerat: 2014-08-17 @ 13:19:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!