Fredagens vidunderliga morgon

Fredagsmorgon och just nu är jag mer än bara pigg. Eller inte alls. Är faktiskt mer än bara trött och kroppen börjar säga att jag behöver en månads vila. Men det vet jag att jag inte kan få om jag inte föll ihop död. Det får vi dock hoppas på att jag inte gör. Inte nu iaf. Har för mycket att göra innan den dagen kommer.
Nu återstår det att se hur dagen kommer att se ut. Men jag bådar inte det bästa för stunden, men å andra sidan så behöver jag inte ta ut det värsta heller men jag känner mig själv och mina kära kollegor. Även om det är relativt lugnt nu så kan det hända att ett litet helvete bryter ut. Men man får hoppas på det bästa av det man har helt enkelt. Dessutom så ska jag jaga mina handläggare på arbetsförmedlingen. Det kommer inte bli enkelt har jag en känsla av. Fick ju inte tag på henne idag så tja....
 
Imorgon så tycker jag att ni ska samla er vid domkyrkoparken vid 17.30 vid Correns scen och höra Joyvoice uppträda. Något som jag tycker att ni INTE ska missa. Underbart och härligt och kärlek med mycket av energi kommer att skickas ut. Osv osv! Nej nu ska man kanske göra sig färdig och gå till bussen. Bara tur att den går var tionde minut nu. Det blir lite lättare att hinna med den andra bussen som man ska byta till.
Publicerat: 2014-08-22 @ 06:50:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!