Förväntan över dagen

Bilden är tagen på Lilla Allvaret på Öland.
 
Härliga tider, underbara tider! Äntligen har sommarhettan försvunnit visserligen sedan några dagar tillbaka men ändå. Morgonpigg eller inte men jag är fylld med energi och jag är mer än bara smått nervös. Dagen är fylld med saker att göra. Först en tur på den internationella matmarknaden med mor vilket jag ser fram emot. Sedan blir det att träffa kören och sedan uppträda på Correns scen vid domkyrkoparken. Vilket alla borde gå och kolla på. 
Så min lördag är fylld med saker och förväntan så jag lär nog inte klättra på väggarna idag. Skönt eller hur?
Kanske bäst att göra sig färdig och åka in till staden för att träffa mor. 
 
Publicerat: 2014-08-23 @ 09:48:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!