Flygande pandor

Vill men kan inte sova! Huvudet snurrar och kroppen värker. Och en säng som känns att den kungar men tror att det jag skälv som snurrar. Samt en granne som tydligen vill höras lite extra inatt. Mer kan jag inte begära, kul!
Lika svart som natten är min mage och den bråkar mer än vanligt. Men det har den gjort senaste halvåret ändå så det spelar ingen roll. Och mamma...det är inte större fel på mig än vad jag skriver här. SÅ du behöver inte oroa dig okay? 
 
Säger väl god natt och får göra det bästa av situationen med min feber och kliande ögon. Känner mig som en panda i ett vingligt träd med gott om utrymme. Perfekt med andra ord! Snart kan jag säkerligen skriva att jag även lärt mig att flyga. Hur vet jag inte än så det får jag nog klura på ett tag till. Blir svårt och just nu är det bara en massa svammel och ordkrussiduller från en icke så frisk person.
Publicerat: 2014-08-31 @ 02:03:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!