Long time no seing

Lördag och tiden rinner iväg som om ingenting har hänt. Dålig på att uppdatera mig här då jag har problem med internet hemma. Det har varit problem ett tag nu och så fort man har löst en sak så dyker det upp någonting nytt. Så det återstår att se om och när det kommer att lösa sig. Men det positiva med att internet inte fungerat så ha jag suttit mindre vid datorn och gjort andra saker istället som jag har skjutit upp eller glömt på grund av att jag suttit allt för länge vid datorn.

Sitter hemma hos far nu och har tillbringat stort sett hela dagen ute på Ikanohuset. Har hittat mig en ny klänning som jag ska ha när en bekant gifter sig till hösten. Har även försökt att hitta lite mer sommar kläder, men det är svårt att hitta kläder som jag trivs i. Dessutom svårare att hitta kläder som passar mig då jag är kräsen och plus size om jag säger så. Lindex som har varit en bra butik för oss med större kropp har inte så mycket att erbjuda längre. Synd för jag gillar Lindex. Det börjar dessutom bli lite så på Kapphal också, och det är även där synd. Vart har jag sedan att gå för att hitta kläder som passar mig utan att jag se ut som ett övergött sjölejon eller en förväxt dvärg med för stort huvud.

Nu ska jag snart knata hem och lägga upp fötterna då jag är riktigt trött och sliten i både kropp och knopp. Fötterna börjar säga sitt nu och jag misstänker att mitt eksem kommer vara en sommarplåga den här sommaren så jag gör allt nu för att jag ska slippa gå runt med plåster och sterila kompresser i sommar. Med det sagt går jag runt med kilovis med mjukgörande kräm, samt en massa annat och en hel del filande på fötterna.

Lite om allt och ingenting så återstår det att se när jag kommer att skriva här igen. Om det dröjer en till två veckor igen eller bara några dagar. Det är lite smått roligt att se hur lång tid det tar innan mitt bredbands bolag inser att de står för det mesta av felen som dyker upp nu...
Publicerat: 2014-04-26 @ 14:41:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!