Långa tiders nervösitet

Med en lång tids frånvaro och slutet på april så måste jag säga en sak nu. I am back! Iaf som det ser ut just nu. Det är bara tur att man kan finna lösningar på ett problem som inte riktigt vill bli löst. Har fortfarande problem med mitt bredband, men det är dock tur att man har en förälder som har ett extra mobilt breband. Kan kanske skatta mig lycklig i den frågan eller hur?
Det har hänt en del sedan jag skrev sist samtidigt som det egentligen inte har hänt så mycket alls. Just nu kan jag inte fokusera direkt då jag har en skallebang som suttit sedan igår. Den vill inte riktigt släppa lika mycket som den inte heller direkt vill bryta ut till den hemska huvudvärk jag vet att den egentligen vill vara. Får bara vara tacksam för att den är sporadisk och ständig så som den är. Med andra ord, mitt huvud är inte med mig idag. Å andra sidan så är den ju inte direkt med mig över lag heller...
 
Varborg och ett par dagars ledighet nu. Riktigt skönt får jag säga. Skulle ha haft en halv dags arbete idag, men jag tog ut lite intjänad tid så jag kunde få vara ledig idag med. Skönt att släppa jobbet ett par dagar och bara vara för det har varit relativt hektiskt även om det egentligen inte har hänt så mycket. Men jag går runt och oroar mig för små saker som gör mig mer eller mindre stressad. Inget vidare måste jag tillämpa, men jag är sådan till naturen att jag oroar mig.
Dessutom har jag en del att tänka på från annat håll också. Fick ett besked från min samtalsterapeft att det ska göra en utredning för att kunna ställa en diagnos på mig, Ännu en och det är inte af som gör untredningen på mig den här gången. Men men kanske lika bra, då jag har haft mina misstankar på just detta under hela mitt vuxna liv. Jag vill dessutom vänta med att skriva ut vad det är tills jag vet om jag blir diagnosterad som det eller inte. Om de närmsta läser det och vill veta så vet ni var telefonen finns.
 
På lördag blir det konsert och jag är mer än bara nervös. Har varit nervös hela veckan nu och det lär inte bli mindre av den varan ju närmare vi kommer lördagen. Men jag ser fram emot det då vi är riktigt bra och en jävligt maffig kör om jag får säga det själv. Och om ni inte har något att göra på lördag vid sextiden så får ni gärna gå på konserten. Biljetterna släpps vid fem och det gäller att vara ute i god tid om man vill ha både biljett och en bra plats. Så håll tummarna nu!
 
Publicerat: 2014-04-30 @ 20:40:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!