Tuff vecka

Det har varit en tuff vecka och kroppen har verkligen stretat emot på flera olika sätt. Men det är med en glädjande suck som jag känner att jag jag år på rätt väg igen. Däremot så känner jag att jag har gått mig själv på nerverna de här dagarna jag varit hemma och det ska bli skönt att få återgå till det normala igen. Verkligen skönt att få återgå till jobbet som sagt även om det bara var några timmar.
Har varit till läkaren idag och det visade sig bara vara en underlig men utdragande fluensa som inte riktigt ville bryta ut samtidigt som den bröt ut. Ja något sådant iaf. Har även varit till banken för att byta ut min bankdosa som inte alls vill fungera längre.
 
Nu är det helg och jag ska väl egentligen inte göra något speciellt. Är bara skönt att det är helg och att en ny vecka kan påbörjas med nya tag. Är redo för att möta omvärlden igen om man säger så. Men frågan är om världen är redo för mig igen.? Antagligen inte, eller?
 
Publicerat: 2013-09-27 @ 17:28:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!