Stök i kök och hem

Lördags kväll och jag är mer eller mindre trött i både knopp och själ. Var uppe med tuppen tro det eller ej en lördagsmorgon som denna. Har försökt att städa lägenheten hela dagen, men har inte riktigt kommit mig för att avsluta städningen även om det går fort. Så det är halvfärdigt lite här och var.
Jag följde även med till Ikano och åt lunch där med Kerstin. Kändes skönt att få komma bort och släppa allt som har med städning att göra. Tyvärr försvinner det ju inte, det vet jag så väl och jag får ständigt se det svart på vitt.
För övrigt har det inte hänt så mycket. Lade en fläskfilé på stek/ungskok under eftermiddagen och oj oj oj. Det blev riktigt gott och till det hade jag ris och rödvinssås. Mums får jag lov att säga. Snart blir det sängen för min del och hoppas kunna få sova en hel nat. Länge sedan sist nu och även om jag har sömntabletter verkar det inte hjälpa. Får ta upp det med läkaren nästa gång jag är hos honom.
Publicerat: 2013-09-07 @ 21:07:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!