Mot bättre odds

Ytterligare en dag man varit hemma och känner hur tiden sakta men säkert tickar framåt. Börjar känna mig bättre och snart får den yttre världen te sig till att att gömmställe. Så det återstår att se om jag kan åka och jobba imorgon, visserligen har huvudvärken/migränen släppt men jag har fortfarande riktigt ont i kroppen. Vet inte alls hur eller vad det beror på. Om detta är en vanlig höst förkylning ska jag äta upp min hatt. Det kan inte vara det, har aldrig upplevt något liknande och magsjuka, nej det tror jag inte.
 
Lite synd att man har mått dåligt, för det har verkligen varit bra väder ute. Men tog mig en kort promenad runt området bara för att kunna röra lite på sig. Är mer än bara rastlös och tokig på mig själv och över mig själv. Går mig själv verkligen på nerverna så jag hoppas att jag kan ta mig till jobbet imorgon. Samtidigt får man hoppas på ett friskt höstväder med solsken och stilla vindar. Regn och rusk vill jag inte ha för då kommer mitt humör sjunka.
Publicerat: 2013-09-25 @ 21:19:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!