Flyers och satans besök

En händelserik dag med många frustrerande suckar. Men jag är inte den som sjunger hela klagosången. Börjar enbart på första värsen sedan ger jag upp för jag inser att det är meningslöst.
Det blev en del gruff och nästan "krismöte" när Miss A kom och såg hur upprörd jag var bara för att vissa inte pratat med mig under gårdagen. Men som både MA och jag sa, det löser sig bra om vi sätter oss ner och pratar om det. Hur som helst löste det sig även om jag fortfarande är irriterad.

Det hanns med en hel del även om jag tog ett avbrott under förmiddagen för att gå till läkaren. Bara glad över att det gick fort även om det gick fortare än vad jag förväntat mig. Ma och jag fick saker att hända under förmiddagen. Vi sorterade våra saker som ska säljas, la upp dem i korgar och såg till att allt var prismärkt och prydliga. Vi hann även gå ut på stan för att sätta upp lite flyers (även om det var lite sent) och försökte få folket att måna lite om världens barn. En präst i St:Lars kyrkan blev riktigt intresserad och var mycket besviken att det var under hans arbetstid. Men han skulle försöka att gå förbi innan han börjar.
Vi hann även fixa en sen lunch som vi tryckte i oss så fort vi kom tillbaka. Det var några som tyckte att det var lite sent med lunch, men är man upptagen så är man och man får ta och äta när man är färdig.

Sitter nu hemma och är helt utmattad och orkeslös. Dock känns det skönt, men det känns inte som någon fredag. Kan det bero på att jag faktiskt ska jobba imorgon också? Men det ska bli roligt under morgondagen och vi hoppas på mycket folk. Det var länge sedan jag gick upp vid sjutiden på en lördag. Men det får gå då det är något bra. Det får dock bli en tidig kväll för min del om jag ska orka gå upp imorgon.
Publicerat: 2013-09-20 @ 19:37:09


3 kommentarer
Postat av: Tessa

Ta ett djupt andetag och tänk för dig själv att du är den du är och allt bara rinner av dig.
Lycka till imorgon och jag får se om jag tar med mig sällskapet imorgon.

2013-09-20 - 21:42:21 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se
Postat av: Malin

Ta inte åt dig och stå på dig. Våga visa dig själv och njut av att du vet vad du gör.

2013-09-20 - 21:57:59 |
Postat av: Jocke

Ha ha dig ska man inte reta upp Linköping. Vad har hät nu då?

2013-09-20 - 21:58:37 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!