Tvärsäker

 
Måndagen har passerat och jag är tvärsäker på att jag har gjort saker idag som varit till nytta. Men jag har inget minne av vad. Gammal? Kanske eller så har värken i kroppen tagit över helt och hållet. Jag vet inte, förutom det har dagen varit riktigt bra.

Ruksväder och lite vind har inte tagit kål på mig ännu, är ju som sagt fortfarande vid liv. Kvällen är kommen och jag ska inte göra så mycket mer än bara vara. Imorgon är en ny dag och nya möjligheter, får bara hoppas att vädret inte är värre än vad det har varit idag. Är dock tvärsäker på att det bara blir värre, det kommer bli en monsterdag imorgon.
Publicerat: 2013-10-28 @ 18:32:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!