Stålgrå

Huvudet är just nu som en stålgrå massa och svävar fram och tillbaka i skallen på mig. Men jag måste medge att jag är grötig och att ögonen går i kors på mig. Kanske dags för sängen för min del?
Dock ska jag tillägga att dagen har varit givande på olika sätt. En mer avslappnad förmiddag i receptionen med småpyssel och lådstädning. Dessutom har jag svurit ve och förbannelse över en nitapparat för att inga nitar passade. Vaktis hade nog ganska roligt åt mig där jag höll på. Men det bjuder jag på.

Eftermiddagen gick fortare än vanligt, men kanske för att jag hade skrivarkurs under eftermiddagen. Jag fick bra respons på de texter jag hade med. Mer respons som jag aldrig trodde att jag skulle få. Ska omarbeta en text till nästa gång för att få den lite bättre. Men måste även ringa några samtal för att styrka och bygga på lite av det jag skrivit.
Vi hade även en vikarie för Mr P idag då han var i Mjölby och var hos H & I där för att lära ut ringsmycken. Miss A-L var Mr P under eftermiddagen. Även om jag inte var med så länge när hon var där var det trevligt.

Efter arbetsdagen var det at invänta tiden och sedan gå på dramakurs med MA. Det var roligare än vad jag trodde och det levde upp till mina förväntningar. Det blev en del inprovikations (stavas det så?)övningar och oj vad roligt det var...MA och jag fick oss ett gott skratt sista omgången när vi var i en större grupp och körde.
Publicerat: 2013-10-08 @ 20:53:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!