Kaos på planeten

Försöker komma på vad som skall påbörjas för att vara värdig en förvirrad själ som min denna dag. Inte lät, men det försöks iaf. Det låter kanske banalt och en gnutta tillgjort, men det bryr jag mig inte om. Det är mitt val, mina tankar och mina ord.
Från början till slutet har det varit kaos på planeten Milliz även om det inte var för rörigt. Försov mig och vaknade med tron att jag sovit bort hela dagen. Vilket bara var en dröm att jag gjort det. Men det var verkligen verklighetstroget. Skrämmande! Skickar iväg ett sms till Miss A att jag är på G och tar det så lugnt jag kan i den stressade miljö som min luddiga hjärna uppvisade.

Kom fram lagom till veckomötets början och kunde då andas ut och släppa allt. Även om jag vet att det inte är någon big deal så var det stort för min själ. Med detta till trots blev det inte mycket gjort under förmiddagen. Mitt alterego var inte motiverat för att göra något. Satt mest och pratade strunt med E1 och E2. Blev sedan tillsatt att fortsätta på staffett av stickningen som ska ges bort till en herre med ett konstnärsinne.
Efter lunch blev det till att åka till S huset för att gå på ett möte som tidigare ställts in två gånger. Det gick bättre än förväntan och jag är förundrad över att båda parter var oroliga för hur det skulle gå. Men nu är det till att gå ut på jakt på vissa saker som jag ser fram emot. Nu tror jag att det kommer vara lugnt ett bra tag framöver på den fronten.

Eftermiddagen blev till att bara vara och fortsätta att prata skit och sticka på staffettstickningen. Med andra ord en dag utan mycket att förtälla. Händelselöst och kanske tråkigt. Men dagarna kan inte vara fyllda med saker att göra och retliga skrattanfall. Efter dagens slut blev det till att gå till Ö & B för att se vad de hade att erbjuda. Blev inte direkt imponerad av stället, då är butiken ute i Mörtlösa mer "spännande". Men men, kan inte bli stillad i allt eller hur?
Publicerat: 2013-10-21 @ 20:27:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!