Egenskaper

Det är med glädje som jag nu ser onsdagen slut för dagen. Även om dagen inte riktigt är slut för dagen ännu (kanske ett par timmar kvar) så är jag själv mer än slut. Jag skulle kunna somna här och nu utan att hinna inse vad som egentligen hänt. Har varit extrem trött nu hela veckan och inte så konstigt egentligen. Är genomförkyld och låter som en trasig generator. Ha ha skulle se snyggt ut...men det bjuder jag på.

Bara glad över att dagarna går fort fram och att det snart blir helg , för jag känner att det behövs så att jag kan få vila upp mig lite. Sitter och sover titt som tätt under dagarna och i mellan åt känner jag ett litet garn nystan stutsar mot mitt huvud för att se om jag fortfarande lever. Mr P föreslog att de skulle testa och se om jag levde genom andra saker, så som sätta en symaskin framför mig för att se om jag syr mer... osv osv...
De har så goa egenskaper mina kära kolleger och vad händer den dagen då de slutat? Vilket är snart då många av mina kollegor slutar i december...
Publicerat: 2013-10-16 @ 19:53:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!