Stjärnor i mångfalld

Måndag och ny vecka, men jag har känt mig långt ifrån dessa saker. Huvudet har bråkat och stjärnorna har visat sin mångfalld tusen gånger om. Är bara glad över att det höll i sig under förmiddagen.
Med andra ord, min dag har varit lika händelselös som en låda utan innehåll. Ska kanske skatta mig lycklig över att jag jag har lyckats fånga dagen på ett icke tillfredställt sätt.

Imorgon tja det är en ny dag och min dag har jag hört. Undrar hur dagen kommer att te se sig. Mor ska bjuda på lunch och det ser jag fram emot. Sedan får vi se vad som komma skall. Dessutom så är det sista gången med skrivarkursen den här terminen. Och så har jag dramakursen. Kan det bli en bättre födelsedag? Nej kanske inte. Vem vet...
Publicerat: 2013-11-18 @ 19:28:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!