Sömnlös sömn

Slutkörd och fortfarande lika trött. Det är inte lätt när kroppen säger ifrån och tar bort möjligheten att kunna vila ut. Även om det är fredag och helg samtidigt som jag ser fram emot det vet jag inte vad jag ska känna. De senaste nätterna har jag inte kunnat sova och kroppen har värkt som om jag brutit varenda ben i kroppen. Dessutom vaknade jag inte alls av alla mina alarm imorse. Sov mig rakt genom det och vaknade först på eftermiddagen. Med detta missade jag ännu en dag, lite tråkigt då vi skulle ha andra gången med bokbinderit idag. Men men...mår man inte bra så mår man inte bra.

Nu får jag bara hoppas och önska att det släpper. Dessutom att det går fler tåg så att jag kan få avsluta min anteckningsbok som jag påbörjat. Det återstår att se på måndag när jag fått prata med Mr P och Miss A. Givetvis får man ta de smällar som kommer när man är borta från jobbet. Jag känner mig lite piggare nu men värken är fortfarande kvar. I helgen blir det även en del firande med släkten då jag inte blev firad när jag fyllde i tisdags. Och på söndag blir det till att gå på seans. Har sett fram emot det hela länge nu. Får hoppas på att jag får de svar jag hoppas på även om jag vet att jag inte ska förvänta mig så mycket.
Publicerat: 2013-11-22 @ 19:58:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!