Snart dags


Känner på mig att det snart är dags för vinterns första snö. Men jag hoppas på det bästa att det inte kommer någon snö på ett bra tag. Den kan komma den 23 och försvinna den 25 sedan är jag nöjd. Borde påbörja min jakt på julklappar nu. Alltid ute i sista tiden och i år är det nog värre än vanligt. Men kommer snart till skott. Frågan är bara vad folk önskar sig.
 
Lite småkallt i lägenheten och trötta öron efter en hel dags hörande på hur hantverkare renoverar en lägenhet ovanför mig. Bara glad över att det är över för den här gången. Men inte så roligt att vakna av det dock och framförallt inte när det är före alla alarm går. Det blir en hel del minus för min hyresvärd som använder sig av deras tjänster och ännu fler för otackt och hantverkare. Men jag ska inte klaga. Någon som kommer att bo där blir nog lycklig som får en förhoppningsvis fin lägenhet.
 
 
Publicerat: 2013-11-28 @ 19:08:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!