Morgonstund i stressat sund

God morgon gott folk, gör en solhälsning och försöker att vakna till liv. Snart dags att bege sig till bussen och börja dagen. Vaknade pigg och utvilad för en gång skull. Men vem vet vad som komma skall, dagen har flera olika möjligheter att avvara. Får bara hoppas på att alla sköter sig inklusive mig själv.
Det blir halvdag idag och skall hem till mor och styvfar. Ska tillbringa helgen där och ska bli skönt att få bli ompysslad för ett tag.
 
Kanske dags att bege sig ut till bussen innan jag missar den. Kan inte komma till jobbet och säga "ursäkta att jag är sen, men jag missade bussen för att jag satt vid bloggen." Nej det skulle inte gå! Men roligt skulle det se ut att vara. Undrar vad Mr P och Miss A skulle säga om jag kom och sade så?!
 
 
 
Publicerat: 2013-11-01 @ 06:55:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!