Kumba ya my lord

Torsdag, händelselöst och ganska trist och tråkigt. Även om det sker saker runt omkring så tyvärr händer det inte så mycket med nuet och jaget. Trist och banalt samt enkelt och tråkigt. Men jag kan inte hjälpa det. Men gjorde mitt i receptionen, låtit som en presentabel ung lite examenerad gud vet vad på något nytt jobb.
Har lärt mig att knyta Josefinknutar och gjort några hörhängen.

Tyvärr är det så att mycket mer har jag inte gjort under dagen förutom att jag har pratat bort tid och försökt förklara för vissa vad My hångel är. Mr P gjorde det ganska bra när han visade sig en stund under eftermiddagen. Nu under kvällen har man suttit i möte med Hgf styrelsen och pratat om julgransplundringen till nästa år. Snurrar i huvudet och vi får väl se hur det går. är och blir med saker och ting.

Nu har man snabbkokat lite pasta, tagit fram köttfärssåsen och fixat lunch och "middag". Nu ska jag duscha, se klart 2012 och sedan gå och sova. Om det blir den ordningen vet jag inte. Och jag vet att duschen blir av även de andra är si och så med. Är trött i huvudet och kan knappt tänka klart. Kanske är det dags att bråttas med kudden och låta John Blund göra sitt.
Publicerat: 2013-11-07 @ 22:31:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!