En tidig morgons tankar

Vintermörkret ligger stilla där den ligger tillsammans med kylan. Huttrar redan och jag har inte ens klivit ur nattskjortan. Men det är bara att klä sig och bylta på vinterkläderna. Det får bli till att ta fram smurfmössan... Även de högst älskade tumvantarna har kommit fram och tack mamma för det då det var hon som köpte dem åt mig för några år sedan. Alltid uppskattat även om de börjar bli luggslita nu mina älskade vänner.

För att fördriva tiden lite extra innan jag går så är detta något roligt och intressant. Idag är dagen då jag är exakt 31 år och sju dagar. Inte för att jag räknar eller så, bara något som intresseklubben skulle anteckna. Eller vad säger du Elza? Man är över 30+ strecket och man blir inte yngre. Men som en vis dam en gång sa mig. Det är nu man ska trivas med att åldras. Jag vet dock inte angående det. Men vi får väl se. Min kursledare i skrivarkursen läste en artikel från DN om att man blir inte lycklig förrän man blivit 70. Antagligen för att man har gått i pension sedan länge och att man ÄNTLIGEN är nöjd med sig själv. Men jag vet inte, kanske har den personen som skrev det rätt eller så....tja det är väl upp till var och en antar jag.
Publicerat: 2013-11-26 @ 05:59:00


1 kommentarer
Postat av: Elza

Och det är 4 veckor och fyra dagar kvar tills jag fyller 31, men vem räknar? Haha.

Svar:
Milliz

2013-11-26 - 08:14:50 | URL: http://speedyelza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!