Äntligen fredag

Äntligen fredag, jag som gått och trott att det varit fredag de senaste dagarna. Den här veckan har gått både fort och långsamt fram och jag känner både i kropp och själ. Både positivt och negativt, det är blandade känslor både upp och ner. Dagen har varit lättsam och trivsam må jag säga. Under morgonen och fram till lunch var vi några stycken som var och band böcker. Påbörjade det givetvis och vi ska tillbaka nästa fredag igen och avsluta våra små anteckningsböcker. Har glömt bort hur roligt det faktiskt var att binda böcker. Har gjort det en gång förut när jag läste på Öland. Men det är ju åtta år sedan jag gjorde det.
 
Jag tog ut eftermiddagen i jobbsök och uträttade en hel del. Åkte med E1 till IKEA och Ikano efter en rundtur på IKEA skildes vi åt och jag knatade vidare till Ikano för att inhandla present till far och faster. Dessutom hittade jag två par byxor åt mig själv. Vilket jag verkligen behövde om sanningen ska fram. Det är inte ofta man hittar två par under 500 kronor heller, det tack vare att jag blev klubbkund hos Kaphal. Man får nöja sig med de små tingen och glädjas åt det lilla. Blev en snabb sväng till Maxi för att inhandla lite mat och annat nödvändigt. Nu sitter man hemma och låter kroppen få vara lite av en lathund. Ska snart plocka undan lite också så att det ser skapligt ut i helgen.
 
 
Publicerat: 2013-11-15 @ 18:02:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!