Substansen av dagar som passerar i dimma

Torsdag och veckans vardag är snart slut. Veckan har passerat allt för fort förbi. Det märks att det inte har varit en hel vecka den här veckan. Om det är så här nu den här veckan hur ska det då bli nästa vecka då det är bara två och en halv dag?? Hur som haver har det egentligen inte hänt så mycket under dagen.
Det är som om dagen har passerat som en dålig revy på någon sommarteater i någon park någonstans i vårt avlånga land. Vaknade med huvudvärk och insåg att jag försovit mig. Så typisk, jag stressar in till jobbet men inser att jag inte kommer att klara av dagen utan att behöva hugga av mig huvudet. Åker hem och bäddar ner mig i sängen igen.

Under eftermiddagen har jag legat med en blöt handduk på pannan och försökt läsa lite medan jag tog igen mig efter dagen hemska migrän. Inte ofta jag får dem men när den slår till är hela jag lamslagen. Nu sitter jag relativt pigg och allert i soffan, mer rastlös än vanligt och ska väl kanske fixa lite här hemma. Imorgon är det en ny dag och jag tror att det blir en ny bra...
Publicerat: 2013-05-02 @ 19:50:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!