Stopp i planeten och springande fötter

Sitter nu ner i soffan för första gången idag och det känner jag att jag behöver. Har varit på springande fot hela dagen. Först upp tidigt för att inte kunna sova, sedan ut för en lång prommis till Ryd och tillbaka. Sedan iväg för att storhandla. Nu har man gött både kyl och frys så att dem klarar sig till nästa gång man ska storhandla. Förstår inte varför både kyl och frys är så glupska för.

Ska snart fortsätta att städa i lägenheten och snart ska jag ta fram moppen för att dra av golvet. Sedan ska jag ta mig en titt på handfatet och se om jag kan plocka isär det för att få bort det som orsaker stopp. Annars får jag ringa min icke så roliga hyresvärd och vänta i fem år innan de gör något. Det har gått ett halvår nu från det att de sa att jag skulle få en ny toalett och det var i början av december slutet på november FÖRRA året. Bara fyra och ett halvt år kvar innan jag får en ny toalett. Får bara hoppas på att den håller så pass länge, den läcker ju redan så det får vänta och se hur det blir.
 
Ikväll blir det till att se på stora slager finalen och eurovisio. Å jag har svårt att säga vilket land jag har som favorit. För tyvärr så måste jag säga att jag inte alls gillar Sveriges bidrag. Så här dåligt bidrag har inte Sverige haft sedan...tja när jag tänker efter har det varit en hel del dåliga låtar genom åren. Loreen var den första bra  på mycket länge också, även Anna Bergendahl....men men! Däremot så kan jag säga att jag tycker att Danmarks bidrag var bra, inte för att jag har lyssnat så noga på bidragen i år. Men jag är faktiskt besviken på Irland. De har nu kanske sitt första dåliga bidrag på flera generationer...de har levererat betydligt bättre.
Publicerat: 2013-05-18 @ 14:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!