Söndagens svammel

Söndag, kväll och snart en ny vecka! Vart tar tiden vägen? Snart är maj månad slut och juni månad tar över. Men snart är det dags för lite ledighet, bara några (9) veckor kvar innan det blir att koppla bort vardagen. Behövs kan jag tala om, börjar bli lite småsliten. Är ju inte direkt ung längre...

Imorgon blir det work igen och nya galenskaper. Undrar vad mina kollegor får för sig den här veckan, alltid något nytt och alltid lika förvånad eller inte alls. Får bara hoppas att det blir onsdag snabbt för då är det körsång och seden torsdag då vi ska jamma med bandet. Sedan är det andra saker som ska göras med som måste göras på olika sätt..

För övrigt har det inte hänt så mycket under dagen och det är skönt. Har varit ett typiskt Sverige väder idag, men inte mig emot för den delen. Kan behövas i mellan åt också. Och jag hade rätt med att Danmark skulle vinna igår unde esc! Visserligen var de favorit tippade osv men det hade jag inte så stor koll på.
Publicerat: 2013-05-19 @ 21:38:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!