Snörvelstormar

 
 
 
Snörvel snörvel och åter snörvel. En morgon att återhämta sig från allergin. Men det är ett slag jag får ge mig i. Söndag och imorgon är det måndag igen. Önskar att helgen kunde vara lite längre för jag skulle behöva det. Men får ge mig då det är bara två och en halv dag i veckan som kommer. Sedan blir det långledigt, det behövs kan jag lugnt säga. Får se om jag jag följer med mor och styvfar till landet. Har inte bestämt mig ännu, har några dagar att fundera på det.
 
Ska senare gå hem till far för att äta och sedan spela bingolotto. Inte för att jag kommer vinna, det gör jag ju aldrig ändå. Dock ska man inte sluta att hoppas på det bästa. En dag kan storkovan komma. Vem vet eller hur?
Mer än så här har jag inte planerat. Borde kanske ta hand om tvätten från igår. Men är fortfarande lite småsur för att jag inte kom igång direkt som jag velat och kunde.
Publicerat: 2013-05-05 @ 10:07:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!