Ritch witch

Torsdag och kväller. Är helt färdig samtidigt som jag har en hel del energi kvar. Inte ofta det händer, är ofta helt slutkörd när jag kommer hem. Sagolika stunder och möjligheter som sveper förbi och tas om hand.

Dagen har varit fylld med saker att göra och en del skratt. Men dagen har inte erbjudit lika mycket skratt som det brukar bjudas på. Ska inte klaga, kände att det inte riktigt var time för skratt. Under förmiddagen var det dags att jamma lite ihop med brudarna och Mr PA. Körde en del trummor så armarna är som spagetti. Försökte även att lära mig att spela gitarr. Riktigt roligt men nu är man öm i fingrarna. Mot slutet av jamtiden dök en massa textrader upp i skallen. Sedan var det bara att sätta sig ner och skriva ner. Har nu skrivit en låttext och förhoppningsvis blir det en melodi till texten också.

Under eftermiddagen hände det inte så mycket alls. Satt och skrev på låttexten och var på ett besök hos läkaren. Ska inte tillbaka förrän om sex veckor igen. Hann tillbaka innan jag skulle hem. Mer har det inte hänt.

Nu sitter man hemma och filosoferar. Har pratat med syster K idag och ska låna ett mönster till en klänning. Så det kommer antagligen bli en klänning trotts allt.
Publicerat: 2013-05-16 @ 20:37:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!