Rabarber kampanj mot svingande tomater i den lila skogen

Huga är allt jag säger! En tröttsam dag även om jag inte alls gjort så mycket. Det första jag hör när jag kommer till jobbet är att jag ser sliten ut och att de ville ha tillbaka deras "Blomma". Det tackar man för, precis vad man behöver höra.
Tog mig en tripp till bibblan med E och lämnade tillbaka lite böcker och lånade lite nya. Ta mig tusan blivit ett biblioteksfreak. Skämt o sido. Men det var trevligt, pratade skit med E och fick annat gjort också.

Pollen har exploderat och jag är mer död än levande. Så här har jag faktiskt inte mått på flera år. Det exploderade på en natt och lär nog hänga i stort sätt hela sommaren. Ja ja får vara glad att det inte är värre än vad det är.
Som sagt så blev det inte mycket gjort då en del av eftermiddagen gick åt till bibblan, och på förmiddagen segade jag mig fram genom en dimma av töcken. Försökte sticka lite till lapptäcket som det ska bli. Kommer ta tid inser jag nu!

Är nu hemma och försöker att hinna med mer än vad de få timmarna som är kvar faktiskt mäktar med. Har en bulldeg på jäsning som ska bakas ut och sedan frysas till måndag. Då de ska gå till vår lilla komplexa idé. Ska packa då jag åker hem till mor efter jobbet imorgon. Och på torsdag åker vi till landet över helgen. Ska även hinna med att söka lite arbete och ta en dusch...tackar för mig för stunden.
Publicerat: 2013-05-07 @ 18:15:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!