Körsång och rubriker

Slutkörd och trött i skallen. Allt för mycket har hänt idag och jag vet inte var jag ska börja. Allt var bra fram till efter förmiddagsfikat. Då bröt allt samman och lite till, några av damerna kom i gruff med varandra. Och det för att ingen riktigt har förstått de dubbla budskapen om när vi får ta frukt om dagarna. Jag hängde inte med och gick ganska fort därifrån. Hur som helst så löste det sig även om det blev mer rabalder över soppan än nödvändigt. Efter allt och lite till blev det körsång och oj vad roligt det är. Det är veckans höjdpunkt och ser fram emot det varje vecka. Så nu hoppas jag att det blir onsdag snart igen. Nästa vecka ska vi börja med sånger, fram till nu har vi bara kört olika övningar och olika uppvärmningsmetoder. Nu har vi till uppgift att hitta lite låtar som vi vill sjunga. Lite gospel och annat roligt. Eftermiddagn blev till att småpyssla lite och fortsätta med att sticka till det lilla lapptäcke jag gör nu. Igen jag vet... Hände egentligen inte så mycket under eftermiddagen. Nu sitter man hemma och försöker ge sig på att förstå teknikens under, inget som går bra ska tilläggas.
Publicerat: 2013-05-15 @ 18:26:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!