Förbaskad och musikvideo

Kväller och jag kan inte säga att jag har fått min avslappnande känsla som jag har på fredagskvällarna. Men den kommer väl när som helst tror jag. Får hoppas på det åtminstonne.
Är förbaskad på Östgötatrafiken, men det är ju ingen nyhet för det är jag ju var och varannan dag den sista tiden. Men är man trött och irriterad med ett bankande huvud så ja svaret är kanske enkelt. Men å andra sidan så tycker jag att Östgötatrafiken borde kolla över sina bussar ordentligt. Om en eller flera bussar är på något sätt ur funktion men ändå fungerar så borde de inte köra dem. Jag kan acceptera att de ställer in vissa turer för att ta in ett x antal bussar för att laga och serva dem. Men när de kör ut bussar som går långsammare än en pensionär på en cykel borde man ta sig en funderare. Det kan jag inte acceptera.
 
Förövrigt så har dagen bjudit på olika saker. Suttit och stickat som vanligt. Ingen nyhet där direkt. Pratat strunt och ätit ute på staden med E1. Under eftermiddagen gjorde Mr PA och jag en musikvideo på Skrattmasen. Han filmade mig när jag sitter och skrattar som förbytt. Men för att få mig att skratta så var resten av gruppen som satt i samma rum tvungna att trigga igång mig. Men å andra sidan så är det inte så svårt att trigga igång mig. De knapparna att hitta. Sedan blev det till att lägga ut den på youtube. Har även skrivit ut en ansökan om anvisning till Stim för att stimma just Skrattmasen.
 
Sitter nu hemma och försöker slappna av. Min skalle bankar och står i. Inget roligt, när en värk släpper börjar en annan. Visserligen värker mina axlar fortfarande men inte lika mycket som tidigare idag och igår. Foten är en riktig baddare på att säga ifrån och säga sitt. Blir högläge och en massa te.
 
 
Publicerat: 2013-05-24 @ 19:38:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!