Solsken punkt

Solsken, hantverk och söndag...har suttit och pysslat lite hela helgen och snart är jag faktiskt färdig med mina två små projekt. Förutom det vad har jag då gjort? Ingen aning, har varit inne i det jag har gjort så jag har inte reflekterat vad som har hänt runt omkring mig och vad jag har gjort. Konstig egentligen, är sällan så här uppslukad av saker att jag inte märker när dagarna går.
Helt otroligt och det kanske är första helgen jag faktiskt har tagit det lugnt i ordets bemärkelse. Känner mig utvilad även om jag känner att en förkylning är på väg. Får bara hoppas att denna förkylningskänsla inte stämmer. Vill inte bli förkyld just nu! Har ingen lust att bli sjuk just nu. För mycket att göra, har för mycket vilja att göra andra saker. Osv osv!

Skall snart hem till far och äta mat, spela bingolotto, klippa klor på katt och frisera far. Sedan är helgen slut! Suck, önskar att helgen kunde ha minst en dag till. Men å andra sidan så är det måndag imorgon och då är det keramik. Får bara hoppas att den brunstiga älgliknande tjuren håller sig borta. Det händer alltid något när den dyker upp eller har varit där i någon andlig form. Kanske slipper vi det då jag fått ner den i lera. Eller försökt att gestalta den och dess utseende. Kanske är det dags att återgå till verkligheten nu och ta hand om min lägenhet. Försöker att minnas varför det inte blev något inlägg igår efter morgoninlägget. Var nog för upptagen med att pyssla med virkningen. Det måste vara så helt enkelt, att glömma det annars kan inte vara fallet, jag är ju inte gammal och gaggig. Bara en aning förvirrad och åldrig...ha ha!!! Har ingen förklaring till det. Punkt!
Publicerat: 2013-03-24 @ 12:53:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!