Slagfält

Utanför känns som ett slagfält och jag kommer snart att falla ner i sängen utan större intresse för omvärlden. Är nog mer död än levande just nu. En intensiv period med en jobbig natt bakom sig. Längtar tills klockan slår 22.00 för då ligger jag död i min säng och väntar på att morgondagen ska börja.
Låter kanske galet, vilset eller missanpassat. Men det är bara något som beskriver min dag med enkla och visande ord. Vad mer krävs det av mig? Nej nu ska jag bara låta mig insupas av soffans atmosfär och låta "Det okända" leda mig framåt. Sen är det sängen för min del och resten får göra vad de själva vill.
Publicerat: 2013-03-11 @ 18:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!