Skönsjungande skåning

 
Glömde även berätta att det blev sjönsjungande toner under dagen också och det fick oss alla att släppa loss på olika sätt. Att se och höra PA sjunga och spela ukulele är riktigt roligt. Man blir alltid glad och man får sig ett gott skratt. Denna trudelut kom han på när han gick genom de tavlor han har målat de senaste två veckorna. Om det inte är längre tid han har målat. Vet inte vad den karln gör men han producerar tavlor som vissa producerar strumpor.
 
De flesta av mina kollegor fick sig en chock imorse då jag kom som det troll jag är och alla frågade vad jag gjort med mitt hår. Vet inte hur många gånger jag fick upplysa dem om att jag inte gjort något alls med håret. Kan ju inte hjälpa att jag har självfall som heter duga och att det lever sitt egna liv.
Publicerat: 2013-03-01 @ 20:00:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!