Räkna inte med bråk

Söndagsmorgon. Nyvaken och kanske lite för mycket yr och klarvaken, men det bjuder vi på denna söndagsmorgon. Inte varje söndag som jag faktiskt vaknar så här tidigt. Men idag kände jag att det var på tiden att visa en annan sida. Skämt å sido, jag ska träffa K med K, E och praktik A vid biblioteket idag för att plocka ner utställningen. Vi har nu haft vår utställning där i två veckor ungefär och nu är det slut. Inte så många som plockar ner det jämförelse med när vi plockade upp den då vi var mer än halva styrkan. Men det är ju klart, det är inte lika roligt att plocka undan än att "röra" till. Det blir så när man är i en grupp som är mer än lat och pratar mer än handlar.
 
Nej dags att klä på sig, kolla upp när bussen går och sedan ge mig iväg för att inställa mig på biblioteket. Tror du jag hinner? Tidsoptimist som jag är och allt. Så räkna inte med bråk från min sida denna morgon, men räkna med att jag kommer yra mer än vanligt.
Publicerat: 2013-03-17 @ 08:03:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!