Icke rumsrena ting

Måndag och slutkörd. Har inte hänt så mycket igentligen men det har varit intensivt ochpåfrestande på olika stadier. Förmiddagen blev till att sitta i veckomöte, slutföra projekt som legat i lådan ett bra tag. Så nu har man fått sig en ny mössa och tillverkat ett basebollträ i garn och stoppning. Tyvärr så slakar den varje gång man ska slä träet. Men men...kanske lika bra det när det är barn som ska ha basebollträet. Alla skrattade gått och Mr A skrattade gått och berättade bestämt att jag bara var tvungen att visa den för MA då hon sagt att näsan på Ls troll liknade en mans tilldelade. Visade MA mitt slagträ och berättade vad han sa. Det blev ett gott skratt bland alla och de förstod genast vad som menades och tyckte att det var lite väl stort.
Som ni kan förstå är vår humor på lägsta nivå man kan tänka sig och den sprider sig vitt och brett. Ribban sätts bara lägre och lägre ju längre dagen går. Mr A kan inte ha det enkelt när han är den ända manliga deltagaren. Men kanske har han tur att han har Mr P också. Mr P har tydligt talat om för oss att han håller sig undan från Keramiken på måndagar. Ingen av oss förstår varför med glimten i ögat. Tyvärr så ligger ribban på golvet när vi har keramik och det blir bara värre och värre för varje gång vi har keramik. Idag var inget undantag kan jag tala om. Detta inlägg skulle inte vara så rumsrent om jag talade om vad som sades under dessa tillfälle. Ta till er vildaste fantasi och lägg till lite till. Det är vår humor och keramik gargong...

Harkel harkel!!! Var svårt att komma upp imorse och jag ville bara somna om när klockan ringde. När alla larm ringde ska jag kanske säga. Men det var bara att masa sig upp och bege sig till arbetet.
Det blir till att lägga sig tidigt ikväll om jag ska orka upp imorgon också. Konstigt egentligen då jag lade mig tidigt igår kväll. Det är nog min medicin som spöka lite nu innan den kommer i fas igen efter att den ändrats. Nej nu ska jag laga till lite mat och sedan blir det en dusch innan jag bänkar mig framför dumburken för att se Det okända.
Publicerat: 2013-03-25 @ 19:46:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!