Hysteriskt med påskfika

Sitter hemma och somnar snart i soffan. Är tröttare än vad jag borde vara. Men jag visste det här redan imorse när jag vaknade. Innan nio sa jag till mig själv och det verkar stämma ganska bra. Men ska inte gå och lägga mig riktigt ännu. Har lite små saker att göra innan det är dags.
Dagen har varit bra och det har bjudits på många glada skratt och hysteriska anfall som inte går att stoppa. Inte för att vi gjorde speciellt mycket idag. Dagen gick åt att prata skit och plocka fram vårt påskfika. På något sätt var det jag som fick samordna allt och få allt falla på plats.
 
Mr P och praktikant A körde med mig samtidigt som jag körde med dem. Fickat var trevligt och alla hade något att skratta åt. Det slutade med att de flesta skratta åt och med mig. Konstigt det där egentligen, jag förstår inte varför. Alla var så övertygade om att mina två suprice suprice skulle gå åt även om de inte visste vad det egentligen var. AS var så säker på att det var något med choklad och att det skulle gå åt som smör i solsken. Men jag visste bättre, min suprice suprice är mäktig och man orkar inte någon större bit av den. Det slutade med att det blev en kvar som jag nu har frysit in till bättre dagar.
 
 
 
Publicerat: 2013-03-28 @ 18:19:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!