Genom dammiga golv med älg liknande tjurar

Måndag! Vad mer behövs för att få ytan att rubbas mer än vanligt? Tja...inte mycket när det gäller oss galna hönor bland likasinnade. Konstigt att man kommer därifrån levande vissa dagar. Dagen har varit fylld med saker att göra då H & I "mamma" och två andra från Västervik kom på besök och huserade tillsammans med oss. Förmiddagen var visserligen inte riktigt som jag tänkt mig. PA var på besök och hemsökte mig. var bara glad över att det gick över fort. Tog en tur med praktikant A till Trädgårdsföreningen och pratade ut och delade tankar och idéer. Vi passade på att bli inspirerade i växthuset. Så mycket fint och så mycket påsk. Vi fick några idéer som vi kunde tänka oss att göra själva.

Under eftermiddagen blev det keramik och det hände grejer. Den brunstiga älgliknande tjuren kom på besök igen. Vilket den ofta gör när vi har keramik. Dessutom kom vi fram till att jag tydligen är brunstig. Och att de kanske var tvungna att hålla mer koll på mig då det börjar bli vår och att jag då är brunstig. Dessutom höll ribban sig ganska lågt och skrattsalvorna ekade genom keramiksalarna. Jag kom även fram till hur en brunstig älgliknande tjur ser ut. Mycket egen och verkligen fasansfull och full med fantasi.

För övrigt? Var hemma hos far och åt lite mat, fick med mig hem lite påskmust och jag är nöjd för en tid framöver. Sitter och grunnar över livets hårda gåtor. Har varit snus och nikotin fri i fem veckor. Hur jag har lyckats vet jag inte, men är stolt över mig själv. Men visst jag har stunder då jag känner att en snus skulle sitta fint.
Publicerat: 2013-03-18 @ 19:40:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!