Funderingar av reflektioner

Söndags funderingar efter en dag av reflektioner. Inte för att det har hänt så mycket under dagen.
Jag är bara glad över att dagen har paserat och att den nya veckan snart skall börja. Samtidigt som jag inte riktigt vet om jag vill att det ska bli en ny vecka.
 
Är lite besviken över melo finalen igår och jag förstår inte varför Denne Robin kunde gå och vinna. Tycker inte att låten är bra och för mina öron så ylar han i falset blandat med en buktalares sångröst. Jag är ledsen men så känner jag. Hade hoppats på att Louise Hoffsten eller Yohio skulle ha vunnit. Bara synd att Yohio blev snuvad på vinsten, för den skulle ha varit hans om inte den internationella juryn hade varit med. Men det är nu som det är och inget jag som enskild mask kan göra något åt.
Får istället lägga in ett klipp med Louise och hennes underbara låt istället. För oss som hejade på henne så är hon en vinnare oavsett. Men å andra sidan en femte plats är inte fy skam det heller. Framförallt om det är första gången hon är med i melo över lag.
 
Upptäckte även av en slump att prinsessan Lilian har gått bort, 97 år gammal. Intressklubben antecknar antar jag. Ingen större intressfnas över det hela. Bara en ren slump att jag såg det egentligen. En sak är säker och det var stake i den gamla damen. Hon stod på sig mot sådan som mig. Ha ha! Kan inte ha varit lätt.
 
 
 
 
Publicerat: 2013-03-10 @ 21:29:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!