Filosofiska funderingar

Har filosoferat stort sett hela dagen och har inte kommit på något alls av värde. Kanske lika bra det antar jag. Måste erkänna att jag är glad över att det är helg så jag kan släppa allt. Fast det är kalrt, jag kan inte riktigt släppa riktigt ändå. Om det inte vore för mig och ett par till skulle vi inte ha lyckats få ihop allt nu innan utställningen!

Nåja, sitter nu och bara är. Väntar på att tvätten skall bli torr. Har tvättstugan och det har gott ovanligt fort ikväll. Är tacksam för det även om jag kan på något skumt sätt tycka att det är något av en lugnande stund när jag tvättar. Idag är det dock skönt att det har gott fort.
Publicerat: 2013-03-02 @ 19:19:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!