Stillsamma toner

Midsommar, och bara ett halvår kvar till jul. Ett halvår kvar till man kan sitta och säga att det bara är ett halvår kvar till midsommar.
Jag vet, fumlande tankar för en intressklubb som kan anteckna. Inget av intressa jag vet, men ändå funderar jag på detta. Jag vet jag vet, har ändå inget annat för mig ändå. Har stort sett suttit och funderat hela förmiddagen. Förutom det har jag suttit och skrivit en del. Insperationen har verkligen flödat och det känns riktigt skönt att det har kommit igång igen.

Snart ska jag gå hem till far för att äta och "fira" midsommar. Vill egentligen sitta kvar här hemma och skriva, men kan inte få allt man vill här i världen. Det kändes konstigt att vakna upp nu på morgonen och inte åka iväg till jobbet. Men gud så skönt att få sova ut.
Publicerat: 2013-06-21 @ 15:31:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!