Sommar kläder

Sommar sommar och värme av den kvävande sorten. Iaf om man är i de lokaler vi har på jobbet. Det är en kvävande känsla då luften tar slut fortare än du hinner säga hej. Imorgon ska vi lämna in en pedition om att vi behöver fler lokaler då vi är så pass många i bara två salar som rymmer för ungefär 14 personer. Inget någon vill vara med om speciellt vid den här tiden på året.

För övrigt har dagen varit mer än vanligt lugn. Den har visserligen varit så lugn som den kan vara när det gäller oss. Suttit och lärt ut data till M som visade sig inte vara det lättaste kan jag lova. Men efter mycket om och men och ett x antal timmar. Efter det blev det till att lära ut lite till K, vilket var betydligt enklare. Mellan varven hann jag med att fästa lite trådar, pyssla lite med pärlor och en snabbsväng till glas sorteringen då glas ljushållare fick för sig att ramla ner på golvet.
Pratat bort några timmar om diverse saker. Kört härmape leken med Mr P vilket var en syn för gudarna. Alla började undra vad vi ätit och druckit under dagen.

Nu har man varit hemma ett tag och hunnit med att handla hem lite mat och lite nya sommarkläder. Vilket behövs har jag märkt. Vissa kläder har vuxit ur mig och visa kläder har jag vuxit ur. Undrar hur det kommer sig. Men men underbart är kort och jag njuter så länge det varar. Blir snart kväller och kudden lockar mer och mer. En ny dag imorgon och jag förundras varje dag jag vaknar upp.
Publicerat: 2013-06-18 @ 21:27:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!