Löjliga familjen

Mulet och försök av solen att komma fram. En kvävande värme som på flera sätt fått fram min kreativitet. Vilket jag är tacksam över! Kanske ett av de ovanligaste sätten, men jag överlever nog ska du se.
Känns som om det vore söndag idag, vilket får mig att stressa mer än vad jag egentligen behöver. Jag behöver nämligen inte alls stressa. Ändå gör jag det, konstigt det där.

Hur som haver har jag gått runt och fnulat och sjungit för mig själv och mina dammråtter. Under den tiden hittade jag något som jag faktiskt trodde var borta sedan länge. Hittade nämligen ett kortspel vid namnet löjliga familjen. Det var år och dar sedan jag spelade det. Men ack so roligt det är. Men jag trodde att detta spel åkte med till tippen när jag flyttade hit där jag bor nu. Otroligt!

Vad som komma skall är ingen som vet och jag tar stunden som den kommer idag känner jag. Inget som är inplanerat förutom att ha en stund för sig själv där inget skall göras över huvudtaget.
Kan det vara bättre än så? Kanske, eller inte. Men det är riktigt skönt att det faktiskt inte när något som man verkligen måste göra.
Publicerat: 2013-06-22 @ 15:39:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!