Febrilt sökande

Ett lugn som inte infunnit sig på evigheter. Tacksam för det men samtidigt är jag lika rastlös som vanligt. Men det är en bra dag. Har inte gjort så mycket alls under dagen. Har försökt plocka undan och rensa ut saker som jag kanske inte har någon användning för. Det har faktiskt gått bättre än bra. Har hittat saker som jag letat efter en längre tid. Bland annat några sladdar som jag behöver.
Det har varit ett febrilt sökande efter saker och bonusen på det hela är att hitta andra saker. Hur roligt är inte det egentligen?

Imorgon börjar en ny vecka och en vecka närmare semester. Får bara hoppas att tiden går fort tid så man kan få slöa och göra saker man skjutit på en längre tid. Imorgon ska även jag och E1 påbörja vårt nya projekt och jag har en hel del tankar och idéer angåeende det. Är som ett litet barn vid jul när jag väntar på att det ska bli måndag så att vi kan påbörja vårt projekt. Får bara hoppas på att E1 inte backar ur nu.

För övrigt kommer det inte hända så mycket under dagen. En helt vanlig söndag med lite tvistade slutsatser som både börjar och slutar väl. Det kommer bli bra och jag sitter med en febrilt tänkande hjärna. Kul!
Publicerat: 2013-06-23 @ 14:45:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!