Växande högar

Känns som om det aldrig tar slut och att högarna bara växer. Har försökt att rensa lite idag med men det går långsamt. Extremt långsamt om jag ska vara ärlig.
Har tagit mig en välförtjänad paus och ska snart fortsätta på rensandet och städandet. Får bara hoppas på att jag blir klar någon gång i år. Att det ska ta sådan tid i en så liten lägenhet som jag har.

För övrigt händer det inte mycket. Vardagen lunkar på som vanligt. Har suttit och njutit av åskan som for över tidigare idag. Men min lilltå var inte lika glad kan jag säga direkt. Men det får man väl ta antar jag då det inte åskar så ofta. Lite för sällan tycker jag då jag tycker att det är riktigt mysigt med åska, regn och en aning med oväder.
Publicerat: 2013-07-31 @ 18:15:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!