Vastena och Borensberg tur och retur

En varm och intensivt kvav dag med fart och fläkt. Har varit till Vadstena och Borensberg med far, styvmor och faster idag. Det har varit en bra dag med saker att göra hela tiden som sagt. Jag hittade till och med mammas present när vi var i Vadstena. Det trodde jag inte, men när jag såg denna så skrek det bara mamma om presenten. Då kunde jag bara inte låta bli att köpa den.

För övrigt...händer det inte mycket, jag insåg ganska snart jag kom hem att jag hade tvättstugan idag så det var bara att packa ihop all tvätt och tvättmedel och bege sig till tvättstugan. Bara tur att jag insåg det i tid då jag verkligen behöver tvätta även om jag lämnade kvar lite större saker som jag ska ta nästa gång jag tvättar. Men gud så varmt och kvavt det är i tvättstugan. Jag smälter bort, förhoppningsvis kanske några kilon försvinner från magen. Ha ha det skulle vara något det.
Publicerat: 2013-07-27 @ 20:22:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!