Senaste laget

Känns lite i senaste laget nu jag vet. Men känslan att få skriva av sig är absolut för stor. Så eneklt är det helt enkelt.
Det har inte hänt så mycket under dagen. Suttit och sökt efter jobb, eller ska jag säga tittat efter jobb. Sedn har jag försökt att skriva av mig lite men ack och ve. Det går lite trögt just nu för min del iaf när det gäller skrivandet. Har även hunnit med att prata lite med A. Annars inget hänt på den här fronten.

Imorgon eller ska jag säga senare idag är det en ny dag. Då blir det att ta fram herr dammsugare och fröken dammtrasa. Får slänge ut katterna en stund på förmiddagen så man kan städa av lite. Ska även passa på att ta en sväng hem till mig för att kolla till post och vattna blommor. Misstänker ganska starkt att de skriker efter vatten nu.
Publicerat: 2013-07-18 @ 00:35:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!