Semestertider

Fredag och veckan är slut för denna gång. Nu behöver jag inte bege mig till jobbet på tre veckor. Underbart! Lite semester och det behövs. Dagen har varit hel okay och har hunnit med en hel del under dagen. Pysslat lite med en ny filur, filmat till projektet, pysslat med diverse saker. Dessutom har det varit fyllt med glada skratt och munhugg. Var inte så många idag heller, men måste erkänna att det har varit riktigt skönt de här dagarna.
M bakade även lite och vi hade sommar fika på eftermiddagen. Miss K hade tänkt att vi alla skulle sluta lite tidigare idag, men tydligen blev det inte så. Vi alla var fullt upptagna med all att vi glömde bort tiden. Som vanligt med andra ord.

Nu ska jag bara slöa lite och ta det lugnt och vem vet vad som komma skall. Konstigt nog har jag extremt mycket energi nu med tanke på att jag faktiskt var riktigt trött tidigare idag. Men jag misstänker att det är bara att tacka och ta emot. Får passa på att göra lite extra nu när jag har energi innan något annat slår till.
Publicerat: 2013-07-12 @ 18:56:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!