Morgontimmens tidiga filosof

 
God morgon god morgon! Eller något sådant, önskar dock att jag kunde få sova någon timme till eller så. Blir inte klok på den stekande värmen i min lägenhet. Men jag ska inte klaga för mycket. Kanske dags att leta efter nytt så att jag slipper detta. Men frågan är bara var när och hur osv.
Nej ska väl gå och lägga mig igen, tänk om man kunde rulla ihop sig som en katt och sova utomhus eller varför inte vara som en sten där inget bekommer. Men nu är jag varken en katt eller en sten. Jag är en Milliz och det är väl iaf något. Damerna på jobbet blir lite smått galna när jag säger så. De försöker få mig att inse att jag är en människa och inte en Milliz. Inte det lättaste med andra ord. Nej tack och hej nu ska jag försöka få lite mer sömn. För en gång skull kom jag i säng skapligt igår kväll. Alltiden en början.
 
Publicerat: 2013-07-23 @ 07:36:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!