Lugna bullar

En lugn och stillsam dag med katter som har gapat öronen av mig. Har handlat och försökt få ordning på saker och ting. Inte enkelt när man har två katter som svansar kring fötterna på en.
Bakar nu bullar åt far och Kerstin så att de har när de kommer hem. Fick en beställning igår så det var bara att ställa sig eller är för jag är inte klar ännu. Kunde ha varit klar nu om det hade funnits fler plåtar i huset. Men får nöja mig med en då det bara finns den och jag har då letat överallt efter fler men inte kunnat finna dem. Ja jag överlever det med.
 
Imorgon kommer härskapet hem och det ska bli skönt. Borta bra men hemma bäst heter det. Men å andra sidan är jag glad överatt ha sluppit ifrån min varma lägenhet i två veckor. Nu blir det till att bli kokt det märker jag det. Får se om jag tar och beger mig till mormor någon dag här och lämnar ramen. Hoppas, hoppas att hon blir nöjd med valet syster och jag gjorde. Inte lätt att tillfreställa den tanten det vill jag lova.
Publicerat: 2013-07-19 @ 21:47:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!