Katt promenader och telefon terror

Måndag och ny vecka har börjat. Ska inte klaga för jag tror nog att veckan och dagen börjat riktigt bra. Även om värmen har visat sig genom kvava rum och luft som inte existerat. Vaknade tidigt till ljudet av mor och styvfar som huserade runt innan de gav sig av vid sextiden imorse. Gick upp straxt efter det och var hur pigg som helst för att vara mig. Katten sa godmorgon och blängde surt på mig när jag gav mig iväg. Men men, kan inte stanna hemma bara för att katten vill det.

Har egentligen inte gjort så mycket under dagen. Hunnit med att filma en del idag till trots att jag inte trodde att vi inte alls skulle filma. Hunnit med att sticka klart en filur som jag påbörjade i fredags. Har sytt ihop det och fixat olika långa ben. Resterande kanske jag fixar imorgon. Vem vet hur det kommer att sluta. För övrigt? Inte mycket mer kan jag tala om.

Kom hem i lagom tid och blev väl bemött av katten som kom med rusande fart. Hunnit med att gå ut en sväng med katten, prata lite strunt med grannen. Har även hunnit med att prata med mor och två hela gånger med min kära mormor. Inte för att dessa samtal var speciellt upplyftande. He he!
Sitter nu och bara är innan jag ska fixa till lite lunch för morgondagen. Gett kattegatt kvällsmat och snart blir det till att ställa in graderna till duschen och sängen.
Publicerat: 2013-07-08 @ 19:32:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!